Ze względu na podpisanie umowy handlowej z jednym przewoźnikiem oraz zwiększeniu liczby wysyłek wynegocjowaliśmy jeszcze niższą stawkę za przesyłki, która wynosi:
Przedpłata - 18 PLN BRUTTO
Pobranie - 22 PLN BRUTTO (kurier)
Pobranie - 21 PLN BRUTTO (paczkomat InPost)
Odbiór osobisty - 0 PLN BRUTTO
Wysyłki zagraniczne - indywidualna wycena (uzależniona od wymiarów przesyłki, wagi oraz kraju docelowego).
Zamówienie powyżej 899 PLN BRUTTO - DARMOWA WYSYŁKA
Wszystkie zamówienia realizowane są za pomocą firmy kurierskiej FEDEX.
Paczki wysyłane są również poprzez paczkomaty InPost (maksymalny wymiar paczki:
Przy zamówieniu powyżej 899 PLN BRUTTO koszty transportu pokrywane są przez sklep. W naszej firmie możesz osobiście odebrać zamówiony towar - w trakcie zamówienia należy zaznaczyć opcję wyboru odbiór osobisty. Jeśli Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu odbioru. Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy:
LUKE HOME DESIGN
ul. Łąkowa 33
05-091 Ząbki/koło Warszawy
Telefon: 608-588-115
Godziny pracy sklepu:
Poniedziałek - Czwartek: 9:00-17:00
Piątek: 9:00-15:00
Sobota: 10:00-14:00
Ze względu na specyfikę wysyłanych produktów realizacja zamówień odbywa się za pomocą firmy kurierskiej FEDEX lub DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty produktów w siedzibie firmy w godzinach pracy sklepu lub godzinie indywidualnie ustalonej przez klienta. Szczególną uwagę zwracamy na sposób pakowania produktów, tak aby produkty oraz elementy lamp podczas podróży były odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Darmowa dostawa produktów na koszt naszej firmy odbywa się po przekroczeniu 899 PLN BRUTTO, w przypadku nie spełnienia niższej kwoty przesyłka kosztuje jedynie 17 PLN BRUTTO. Każda usługa transportowa wyszczególniona jest na dokumencie sprzedaży. Zamówienie powinno zostać sprawdzone przy odbiorze, przy obecności kuriera. Jeśli jakikolwiek element został uszkodzony należy spisać protokół reklamacyjny i poinformować o tym fakcie sklep. Na podstawie wypełnionego dokumentu wyślemy uszkodzone elementy.
Czas realizacji zamówienia przypisany jest indywidualnie do każdego produktu (znajduje się na stronie produktówej - termin podany w dniach roboczych) zależy od wielu czynników, głównie od lokalizacji magazynów producentów, sposobu i czasu dostawy produktów . Wszystkie terminy realizacji zamówienia podane są przy produkcie. Dokładamy wszelkich starań, aby skrócić czas realizacji zamówienia, dlatego produkty dostępne na stanie magazynowym sklepu wysyłane są maksymalnie w przeciągu 48h. Przy każdym etapie zamówienia klient informowany jest o zmianie statusu zamówienia.
Wszystkie terminy wysyłki towarów podane są w dniach roboczych, dlatego zamówienie złożone o godzinie 12:00 w piątek zostanie przekazane do realizacji w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek. Jeśli czas oczekiwania jest dla Ciebie za długi - skontaktuj się z nami, zrobimy co tylko możemy, aby spełnić Twoje wymagania i dostarczyć towar w ustalonym terminie.
Nasz sklep wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i realizuje poniższe formy płatności:
Płatność przy odbiorze - za zamówienie zapłacisz kurierowy przy odbiorze zamówienia
Płatność tradycyjnym przelewem - w momencie zaksięgowania wpłaty za zamówienie nasz sklep automatycznie zajmie się realizacją zamówienia. Jeśli chcesz skrócić okres oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty wyślij nam dowód wpłaty - po otrzymaniu potwierdzenia zajmiemy się realizacją zamówienia
LUKE HOME DESIGN ŁUKASZ KOSIERADZKI
ul. Łąkowa 33, 05-091 Ząbki
ING Bank Śląski
35 1050 1025 1000 0092 3740 3937
Klient zgodnie z ustawą ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Konsument ma możliwość odstąpić od umowy najpóźniej 14 dni kalendarzowych od momentu jego dostarczenia.
LUKE HOME DESIGN
ul. Łąkowa 33
05-091 Ząbki/koło Warszawy
W przypadku zwrotu zamówienia koszty transportu ponosi klient.
Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. Jeśli chcesz złożyć reklamację prosimy o wysłanie e-maila na adres: biuro@luke.sklep.pl . Szczególną uwagę zwracamy na czas rozpatrzenia reklamacji, dlatego okres ten zawsze skrócony jest do minimalnego czasu oczekiwania na rozpatrzenie sprawy. Bardzo prosimy o sprawdzenie każdej otrzymanej przesyłki przy kurierze.